BEST FUNNY PRANKS ON FRIENDS || Family Funny Pranks by 123 GO!

BEST FUNNY PRANKS ON FRIENDS || Family Funny Pranks by 123 GO!

BEST FUNNY PRANKS ON FRIENDS || Family Funny Pranks by 123 GO!
Friday, December 25, 2020



 اپنے دوستوں کو جھڑپڑا بنانا پسند ہے؟ تب شاید آپ سائز کے ل for ‘اویل مونڈنے والی کریم ونیلا آئس کریم ٹرک کو آزمائیں۔ آئس کریم؟ اوہ ، یہ برا ہے۔ اگر آپ اپنے دوستوں پر لطیفے کھیلنا پسند کرتے ہیں تو ، مزید اچانک مذاق کے لئے دیکھتے رہیں! جی! جاگو صوفیہ! آہ ، ہم اسے دوبارہ کھو رہے ہیں۔ ارے ، صوفیہ؟ اوہ ، ایسا لگتا ہے جیسے امی نے اپنی آستین کو ایک مذاق بنا لیا ہے۔ اوہ! قریب تھا۔ آئیے ، صوفیہ کے شیشے کو تھوڑی سی آواز دیں ، کیا ہم چلیں گے؟


 آپ سب کی ضرورت شیشوں کی جوڑی اور اس جیسے تھوڑا سا تالا ہے۔ صرف شیشے کو بند کر کے تالا لگا دیں اور چابی چھپائیں! بہت ڈرپوک ، ہہ؟ جاگو ، جاگو ، صوفیہ! مجھے کیا یاد آرہا ہے میں بمشکل بورڈ دیکھ سکتا ہوں۔ کیا؟ مجھے ان لاک کرنا یاد نہیں؟ پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ، میں اسے کلید دوں گا… آخر کار…. اس کی تلاش ہے؟


 ہا ہا ، بہت مضحکہ خیز ، امی۔ میں تمہیں واپس لے آؤں گا! اوہ ، میں نے اس بچی ہوئی بولی والی پینٹ کے بارے میں بھول گیا تھا۔ ٹھیک ہے ، ساحل صاف ہے۔ اس مذاق کے ل your ، اپنے شاور سر لیں اور اسے پھینک دیں۔ آہ ، صرف ایک سیکنڈ! اتنا قریب تھا۔ اپنی بولی والی پینٹ کو کھلی ٹیوب میں ڈالو۔ کیمون ، لانا مجھے واقعتا تیار ہونے کی ضرورت ہے! اور کیا! ابھی ابھی ٹھیک ہو ، لانا! اوہ! جلدی کرو اور اس کو پیچھے کرو ، وکی نے اسے کھو دیا۔ ٹھیک ہے ، اب وقت آگیا ہے کہ مذاق کا جادو ہوتا دیکھیں! اوہ ، مجھے ایک کور اپ کی ضرورت ہے… ٹھیک ہے ، باتھ روم ہی سب کچھ ہے ، وک! رکو ، اس کی جینس اور جوتے کیوں ہیں؟ کیا میں اس پورے وقت میں غلط بارش کر رہا ہوں؟ میرے سوڈ کو چلانے کا وقت! ای! آپ سبز کیچڑ میں اپنے بالوں کو دھو رہے ہیں !! ارے نہیں ، مجھے امید ہے کہ یہ سامان مستقل نہیں ہے۔


 ہاہ !!! کیا یہ اجنبی خون ہے؟ گند نکاسی کا کیچڑ؟ کیا ہو رہا ہے؟! ہائے! آپ کو اس شاور سے ایک اور شاور کی ضرورت ہے ، لڑکی! گہہ !! اپنے دوست کے ساتھ چیٹ کرتے ہوئے پارک میں سیر کو نوٹس لیتے ہوئے۔ اوہ ، یہ لڑکی چل رہی ہے! اوہ یار۔ تو بہت کچھ خون ایک جعلی گیش کھیلنا چاہتے ہیں؟ سرخ لپگلوس لیں اور اسی طرح اپنی کھجور پر رکھیں۔ اسے اپنی انگلیوں سے ہلائیں تاکہ یہ مرکب ہو۔ اگلا ، کچھ گلو لیں اور اسے دائیں طرف رکھیں۔


 واقعی اسے وہاں پر رکھو۔ اب ٹشو کا ایک پتلا ٹکڑا گلو پر رکھیں۔ اس کو وہاں پر مش کریں تاکہ یہ نمی کو بھگا دے۔ اب ، کچھ سرخ آنکھوں کا شیڈو یا شرمانا حاصل کریں اور برش کے ساتھ اسے اوپر سے پھینکنا شروع کریں۔ ایک بار جب یہ ہوجائے تو ، یہ سیاہ آنکھوں کے شیڈو کا وقت ہے۔ اس سے زخم کو تھوڑا سا گہرائی ملتی ہے ، دیکھیں؟ آخر میں کچھ باقاعدہ ویسلین لیں اور اس کو پورے گیش پر رگڑیں۔ بہت خوبصورت لگتا ہے نا؟ یہ خوفناک لگتا ہے! کسی کی مدد! سردی والی لڑکی ، یہ حقیقت نہیں ہے! اس کی جانچ پڑتال کر! دیکھو؟ زخم سے پاک! گیز ، آپ نے مجھے آدھی موت سے ڈرا ، صوفیہ! جمعہ کی رات میں ایک فلم اور نمکین کے ساتھ ، میں دیکھ رہا ہوں؟ اے انسان ، میں چاکلیٹ سے باہر ہوں۔


 آئیے اس کو روکیں اور دوبارہ بھریں۔ ٹھیک ہے ، لانا چلا گیا! آئیے اس کو تھوڑا سا ڈراؤ ، کیا ہم کریں گے؟ اگر آپ کے پاس ایک بھرا ہوا جانور ہے تو ، پیٹھ کو ان زپ کریں ، پھڑپھڑ نکال کر اندر چڑھیں! گیج ، یہ یہاں کی ایک ہارر فلم کے منظر کی طرح دکھائی دینے لگی ہے۔ اس چیز کو بہت زیادہ فلاپ ملا ہے! مذاق شروع ہونے دیں۔ انتظار کرو ، یہ سب ڈھیلے والا مجھے دور کرنے والا ہے! شو! یہاں سے نکلو! ٹھیک ہے ، یہ بہت آسان ہے! جلدی کرو! Lana's پاپکارن شاید تقریبا تیار ہے! سنجیدگی سے؟ جاؤ جاؤ! خوش قسمت صوفیہ اتنا چھوٹا ہے جو وہاں فٹ بیٹھ سکے۔ یہ شو کا وقت ہے! آہ ، حیرت انگیز بو آ رہی ہے۔ ٹھیک ہے ، ہم سب ناشتہ کرکے فلم کی رات کے لئے تیار ہیں! ہا! یہ فلم مزاحیہ ہے۔ وہ کیا تھا؟ میں ضرور چیزیں دیکھ رہا ہوں۔ اوہ ... اوہ ... میں گری دار میوے میں جا رہا ہوں یا یہ ریچھ حرکت میں آگیا؟ آہ! ھاہ !!!!! یہ صرف میں ہوں ، لانا! کیا یہ مزاحیہ نہیں ہے ؟! منظر سے لطف اندوز ہو؟ ام ، ایک اسکرین؟ اوہ ، ابھی وہ اپنے فون پر کس طرح سنجیدہ ہیں؟ دیکھو آپ کا شکریہ! مجھے لگتا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ ہم تھوڑی دیر کے لئے اپنے فون بند کردیں گے۔ واہ! ٹھیک ہے ، ٹھیک ہے؟ چاہتے ہیں جانتے ہو کہ یہ آسان کام کس طرح کام کرتا ہے؟ کیا کچھ چھوٹی قینچی پڑا ہوا ہے؟ ان کو پانی کی بوتل میں اس طرح کاٹنے کے ل Use استعمال کریں۔ یقینی بنائیں کہ یہ آپ کے فون تک ہے۔


 ارے اسے واپس دو! مجھے ابھی اپنے بوائے فرینڈ کو کس طرح واپس بھیجنا ہے ، اختی؟! واہ ، وہ واقعتا اس کے لئے گر گئی! آہ ، اس نے یہ جان لیا۔ شکر خدا کا! ٹھیک ہے ، کم از کم ہم نے کوشش کی! مجھے لگتا ہے کہ میں نے بعد میں کائل کو ٹیکسٹ کر کے اپنا فون دور کردیا۔ کیا اب ہم آخر میں اس خوبصورت نظارے سے لطف اٹھا سکتے ہیں؟ اوہ ، امی دھماکے سے پھٹنے والی ہیں! اوہ گیج ، یہ ناگوار ہے! معذرت ، الرجی امی کے دور ہونے پر ، صوفیہ کھیلے گی… اس مذاق کے ل you ، آپ کو ٹشو اور کچھ سیاہ آنکھوں کے سائے کی ضرورت ہوگی۔ ٹشو کے ایک سرے کو میک اپ میں رگڑیں۔ کامل اوہ ، اس کے بارے میں معذرت۔ اوہ ، آپ کو ابھی بھی وہاں غار میں بیٹ ملا ہے۔ اوہ ، شکریہ! اوہ ، رگڑتے رہو ، آپ کو ایک جگہ چھوٹ گئی۔ کیا مجھے یہ سب مل گیا؟ ٹھیک ہے نا؟ ہاں ، باہر جانے کے لئے تیار ہیں؟ اور میں ایسا ہی تھا ، نہیں آپ مجھے یہ نہیں کہہ سکتے! اوہ خدا ، وہاں مائیکل ہے! جلدی ، کیا میں ٹھیک ٹھاک نظر آتا ہوں؟ اوہ ہاں ، اس سے بہتر کبھی نہیں دیکھا۔ اوہ ، ارے مائیکل! اوہ ، امی نے داڑھی کو کب سے ہلنا شروع کیا؟ وہ کہاں جارہا ہے آہ مجھے مارتا ہے۔ اوہ میرے خدا. ہاں ، صوفیہ ، آپ بہتر انداز سے چلاتے! جب بات سنبھالنے کی ہو تو یہ سب کچھ صحیح لمحے سے فائدہ اٹھانا ہے۔ دیکھو میرا کیا مطلب ہے؟ ارے ، میرا جواب کس نے پار کیا؟ گیہ! وہ دوبارہ کر رہی ہے ، جلدی سے ، دیکھو! AMY! گولی مارو ، میرا ہائی لائٹر کہاں ہے؟ اس کھیل میں دو کھیل سکتے ہیں! اس مذاق کے ل، ، اس طرح باقاعدہ پنسل اتاریں۔ یقینا pink اسے کچھ چیونگ گم -


 گلابی گم سے بدل دیں۔ کامل یہ ملا! سنجیدگی سے؟ اصلی ہموار اس مٹانے والے میں کیا غلط ہے؟ صافی۔ تمہارا مطلب ہے ، گم؟ کامن! آپ کو پریشانی کیوں نہیں ہوگی

BEST FUNNY PRANKS ON FRIENDS || Family Funny Pranks by 123 GO!
4/ 5
Oleh